maandag 9 januari 2012

Korte review Dacia Sandero 1.2 16v

Tekst en foto: Ed.

Mijn Dacia Sandero Laureate 1.2 Gris Basalte Metalic is deze maand 1 jaar
oud.

Ik haalde hem 4 januari 2011 op bij mijn dealer De Zeeuw in Delftgauw.

Ik heb er inmiddels 10.000 km op zitten en ben erg tevreden over mijn Dacia Sandero.

Ik heb het afgelopen jaar probleemloos gereden in mijn Dacia Sandero, dus ben ik een tevreden klant.

In de regio van Rijswijk zie je toch steeds meer nieuwe Dacia's rond rijden.
De Dacia Duster ga je ook steeds meer zien.

Mijn volgende auto zal zeker weer een Dacia worden !

Dacia Sandero Ed 01

Meer algemeen Dacia autonieuws vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Logan MCV en de Dacia Lodgy vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Sandero (Stepway) vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Duster (SUV) vind je Hier.

Alle prijzen en specificaties en brochures 2011 vind je Hier.

Heel veel tips, trucs, techniek, tunen en pimpen vind je Hier

Alles over vakantie en kamperen met de Dacia vind je Hier.

Geen opmerkingen: