zaterdag 9 april 2011

Oude Dacia Logan Sedan – Nieuwe Daciast

Foto’s en tekst: Tjeerd.

Tjeerd was op zoek naar een andere auto en toevallig kwam hij deze “oude” Dacia Logan Sedan tegen.

Na wat info op internet besloot Tjeerd dat deze Dacia Logan Sedan de nieuwe auto zou worden.

Dacia Logan Sedan Tjeerd 01

Deze 3 jaar oude Dacia Logan Sedan met ruim 40.000 kilometer op de teller ziet er uit alsof hij zo uit de showroom komt.

Ook tweedehands doe je met een Dacia zeer zeker geen slechte koop.

Dacia Logan Sedan Tjeerd 05

Hallo,

Ik zal mij eerst even voorstellen.

Ik ben Tjeerd Willemsen en ben 54 jaar oud, getrouwd met Heddy en we hebben 2 kinderen die het huis al weer uit zijn.

Ik rij al weer 4 jaar op een rolstoelbus voor taxi Oenema uit Heerenveen en ben daarnaast ook nog brugwachter en ben vaak te vinden in Giethoorn en omgeving op de bruggen.

We zijn gek op honden en hebben nu al weer bijna 6 jaar een Duits/Mechelse herder oorspronkelijk uit een politiehondenlijn maar een schat van een hond.

Dacia Logan Sedan Tjeerd 06

Oorspronkelijk kom ik uit Utrecht maar ben in 1997 verhuist naar Steggerda in Friesland waar Heddy een eigen pedicure/massage praktijk naast ons huis heeft zie: www.pedicuresalonheddy.nl

Hierbij stuur ik een aantal foto’s van mijn Dacia Logan Sedan zoals ik hem in Joure heb gekocht op 18-02-2011

ik zag deze Dacia Logan Sedan al een week eerder staan maar was er gelijk weg van.

Dacia Logan Sedan Tjeerd 02

Ik heb zelf de laatste 15 jaar Renault Express en Kangoo’s gereden ( vanwege de honden) waarvan de laatste een gechipte 1.9 TDI was.

Het is wel even wennen, zeker met de hond op de achterbank, maar heb er een net tussen zitten.

Mail met foto’s van speaker inbouw en autoradio komen er ook aan en hoop dat je/jullie er wat mee kunnen, ik vind jullie site echt te gek, zeker als een beginnende Daciast.

Groeten, Tjeerd & Heddy Willemsen

Dacia Logan Sedan Tjeerd 08

Meer algemeen Dacia autonieuws vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Logan MCV vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Sandero (Stepway) vind je Hier.

Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Duster (SUV) vind je Hier.

Alle prijzen en specificaties 2011 vind je Hier.

Heel veel tips, trucs en techniek vind je Hier en alles over tuning Hier.

Geen opmerkingen: