woensdag 3 november 2010

Mijn Dacia Duster Blanc Glacier

Foto’s en tekst Peter.
Een korte review.
Sinds augustus ben ik de gelukkige bezitter van een Dacia Duster Lauréate Blanc Glacier 4×2 1600 16v benzine 107 pk.
 Ik kan u vertellen dat ik erg tevreden ben over deze auto.
  
 
Door mijn werk heb ik al 36 keer een nieuwe auto moeten kopen maar deze Dacia Duster geeft mij toch een heel goed gevoel.
  
 
Door het lage gewicht kost hij minimaal in de wegenbelasting. Hij is goedkoop in de verzekering en het verbruik is 1 op 14.
In september zijn we met de caravan op vakantie geweest. Tot mijn grote verbazing trok hij de caravan van 1200 kg prima.
 
Hij heeft als nadeel dat het toerentel erg hoog is. Daar moest ik wel aan wennen. 
Wegrijden gaat echter goed in de 2e versnelling en opschakelen bij 2000 toeren (daardoor een lager benzine verbruik) is geen probleem.
Kortom een auto om mee voor de dag te komen.
 
Wil jij ook je verhaal (review) en foto’s van je Dacia op deze site ?
Stuur het naar:
 

Geen opmerkingen: