zondag 21 november 2010

Al mijn auto's van 1964 tot 2007

Voor de aanschaf van mijn Dacia Logan MCV heb ik heel wat auto’s versleten.

Van DKW tot Peugeot en veel andere merken in de loop van de jaren.

Een tweetal uitgebreide artikelen over al mijn auto’s van 1964 tot 2007, inclusief mijn ultieme “droomauto” lees je in dit artikel.

DKW 3=6 S 01
Daffodil geel
Galant blauw 01
BMW 2002 tiii 04
Meer algemeen Dacia autonieuws vindt je Hier. 
Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Logan MCV vindt je Hier. 
Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Sandero (Stepway) vindt je Hier. 
Meer testen, nieuws en foto’s over de Dacia Duster (SUV) vindt je Hier. 
Alle prijzen en specificaties 2010 vindt je Hier.
Heel veel tips, trucs en techniek vindt je Hier en alles over tuning Hier.

Geen opmerkingen: